Чт июл 30, 2015 20:57
Чт июл 30, 2015 21:17
Пт июл 31, 2015 06:48
Пт июл 31, 2015 08:55
Пт июл 31, 2015 09:21
Чем больше расстояние тем лучше.
Пт июл 31, 2015 09:42
Пт июл 31, 2015 13:33
Пт июл 31, 2015 15:05
Пт июл 31, 2015 15:19
Пт июл 31, 2015 15:29
KIMVSR писал(а):Вот я, например, до сих пор не могу понять, стоит ли мне переплачивать за карбоновую раму при условии, что аналогичный комплит на алюминии стоит на 400-500 евро дешевле.
KIMVSR писал(а):Очень мало разговоров именно о накате, а разнице в скоростях, о вибро-гашениях.
KIMVSR писал(а):Есть вот эта магическая разница, которую может почувствовать не только профессиональный спортсмен
Chah писал(а):И если кто-то думает, что на карбоне у него вдруг резко покатит, то будет жестоко разочарован в первой же серьёзной покатушке или гонке.
Пт июл 31, 2015 16:06
Сб авг 01, 2015 01:06
Сб авг 01, 2015 09:04
Игорь К писал(а):https://www.youtube.com/watch?v=5dkuaNX2zEs
Сб авг 01, 2015 09:13
Сб авг 01, 2015 09:56
Analysing the performance of a stem is always tricky, as unless they show a catastrophic failure most short stems do a great job. In fact, when it comes to steering accuracy and vibration damping, handlebar choice has a much larger impact on performance. When paired with the new ENVE RSR bars the cockpit felt exceptional. When compared back to back with an aluminium stem and bar, the carbon cockpit was in a different league – filtering out high frequency vibrations exceptionally well. Steering was beautifully precise and accurate without any hint of harshness. Swapping in the aluminium bar onto the carbon stem lost some of the superb feel, demonstrating that it is the carbon ENVE RSR bar that’s responsible for a lot of the benefits we observed.
ENVE wheels are strong. Very strong. Why? Because people like Danny MacAskill and Josh Bryceland do insane things on them. The strength of our wheels is derived from a combination of factors: great structural design, intense molding and thoughtful wheelbuilding. One of the most important factors is ENVE’s PATENTED ability to mold, rather than drill spoke holes. This ensures unbroken carbon fibers throughout the wheel. That translates to a stronger wheel per gram of weight.